Bóle kręgosłupa

Każdy, kto cierpiał z powodu bólu kręgosłupa wie, jak bardzo uciążliwa jest to dolegliwość. Dotyka zarówno osoby dorosłe, jak również dzieci i młodzież. Może wynikać z czynników rozwojowych, ale często jest wynikiem choroby, nieprawidłowej postawy ciała, prowadzenia siedzącego trybu życia czy zwyrodnień. Kluczowe dla podjęcia skutecznych działań leczniczych jest ustalenie przyczyny, a następnie dopasowanie terapii – jej intensywności, czasu trwania, rodzaju wykonywanych zabiegów do problemu danego pacjenta.

Zawsze indywidualnie podchodzę do zgłaszanych problemów związanych z bólem kręgosłupa. Wiem, że dobrze poprowadzone leczenie może znacznie złagodzić dolegliwości, a nawet pozwala na całkowite ich zwalczenie. Potwierdzają to opinie moich dotychczasowych pacjentów.

ból pleców

masaż pleców

Leczenie bólu kręgosłupa

Zajmuję się leczeniem bólu kręgosłupa o różnym pochodzeniu i natężeniu. Szczególnie skupiam się na obszarach takich jak:

• odcinek szyjny,
  • odcinek piersiowy,
  • odcinek lędźwiowo-krzyżowy,
  • stawy krzyżowo-biodrowe.

Leczę:

• rwę kulszową,
  • rwę barkową,
  • urazy typu whiplash,
  • dyskopatie/wypukliny/przepukliny/choroby krążka międzykręgowego,
  • zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa.

Jeżeli zależy Ci na dostępie do zaangażowanego fizjoterapeuty, który pomoże Ci zwalczyć ból kręgosłupa, skontaktuj się ze mną. Przeprowadzę terapię w warunkach domowych, co będzie dla Ciebie sporą oszczędnością czasu.