Terapia manualna

W diagnostyce i leczeniu rozmaitych schorzeń stosuję terapię manualną. Jest to metoda pozwalająca na skuteczne łagodzenie dolegliwości bólowych oraz przywracanie ruchomości w leczonych obszarach. Przeprowadzenie rzetelnego wywiadu i badania pozwala mi na wykrycie zaburzeń w obrębie stawów, więzadeł czy tkanki mięśniowej oraz zastosowaniu odpowiedniego narzędzia terapeutycznego:

• trakcji,
  • kompresji,
  • mobilizacji,
  • manipulacji,
  • neuromobilizacji.

Działania nakierowuję na daną dysfunkcję, skupiając się na niej, a zarazem podchodząc do problemów pacjenta w sposób holistyczny.

terapia manualna

wykonywany masaż

Dla kogo jest terapia manualna?

Terapia manualna uważana jest za jedną z najefektywniejszych form terapii narządu ruchu, a jej efekty w postaci zmniejszenia bólu i poprawy ruchomości są widoczne od razu po zabiegu. Najczęściej odwiedzam w domach osoby, które cierpią z powodu:

• bólu i zawrotów głowy,
  • bólów mięśniowych,
  • dyskopatii,
  • czynnościowego zablokowania stawów,
  • przeciążeń kręgosłupa.

Terapia manualna doskonale radzi sobie z tymi problemami poprzez mobilizację i manipulację określonych obszarów ciała. Jest metodą nieinwazyjną, bezbolesną, niewymagającą dostępu do sprzętów i akcesoriów, dlatego z powodzeniem można ją przeprowadzić w domu pacjenta. Zapraszam!