Niespecyficzne zespoły bólowe

Znasz to uczucie, kiedy odczuwasz ból i dyskomfort, ale nie wiesz, co jest jego przyczyną? To problem, bo takie dolegliwości są trudne do zdiagnozowania, a potrafią skutecznie obniżyć komfort życia i zadowolenie z niego.

Niespecyficzne zespoły bólowe to jeden z największych problemów współczesnej fizjoterapii. Pomagam pacjentom odszukać przyczynę swoich dolegliwości bólowych. Podczas konsultacji dokładnie wypytam o Twoje objawy, poznam historię choroby i urazów, a także okoliczności pojawienia się bólu. Mając tak kompleksową wiedzę, będę umiał Ci pomóc, dopasowując rodzaj i intensywność terapii do indywidualnych potrzeb. Wyjaśnię Ci skąd wziął się u Ciebie ból oraz co możesz zrobić, aby zmniejszyć ryzyko jego ponownego wystąpienia.

leczenie bolu pleców

wykonywane ćwiczenia

Zgłoś się z bólem do fizjoterapeuty

Nie musisz godzić się na życie z bólem ani podejmować prób zwalczania go lekarstwami. Branie ich na własną rękę może przynieść skutki zupełnie przeciwne do zamierzonych, a nawet prowadzić do uzależnienia. Tymczasem ból trzeba rozpoznać – co go powoduje? Kiedy się pojawił? W jakich okolicznościach się nasila?

Zajmuję się diagnozowaniem niespecyficznych zespołów bólowych, czyli dolegliwości, które nie mają wyraźnej przyczyny. Ustalam, z jakim urazem czy sytuacją są związane i na podstawie wielu zebranych informacji wdrażam skuteczne leczenie.