Kinesiology Taping

Moim pacjentom polecam Kinesiology Taping – zabieg niezwykle ceniony ze względu na swoją skuteczność, nieinwazyjność oraz działanie przeciwbólowe. Plastrowanie dynamiczne polega na oklejaniu wybranych części ciała, które są dysfunkcyjne ze względu na przebyty uraz czy kontuzję. Po wywiadzie i badaniu pacjenta decyduję się na wybór odpowiedniej techniki naklejenia plastra, w zależności od celu, jaki chcę osiągnąć: poprawy funkcjonowania stawu czy mięśni, redukcję bólu, zmniejszenie stanu zapalnego czy w terapii blizn.

Kinesiology Taping jest metodą fizjoterapeutyczną rekomendowaną nie tylko sportowcom, ale i osobom żyjącym aktywnie, a także cierpiącym z powodu:

• dolegliwości bólowych kręgosłupa i stawów,
  • obrzęków limfatycznych,
  • wad postawy,
  • wzmożonego napięcia mięśniowego,
  • naderwanych mięśni, skręconych stawów.

Każda aplikacja Kinesiology Taping jest dobierana przeze mnie indywidualnie i dostosowana do potrzeb pacjenta.

oklejanie pleców specjalną taśmą

oklejanie kolana specjalną taśmą

Skuteczne plastrowanie dynamiczne

Plastrowanie dynamiczne to skuteczna metoda leczenia schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego. Plastry są naklejane w odpowiednich miejscach na skórze pacjenta i dzięki temu udaje się poprawić mikrokrążenie oraz limfę, zmniejszyć stan zapalny i zredukować obrzęk. Kinesiology Taping jest świetnym uzupełnieniem terapii. Aplikacja plastra nie przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu, a efekt terapeutyczny zostaje przedłużony.

Z moich usług w tym zakresie mogą skorzystać sportowcy, pacjenci bólowi, ortopedyczni, mający wady postawy. Efektem naszej współpracy będzie szybsze gojenie ran, powrót do formy po urazach i zmniejszenie ryzyka występowania kontuzji w przyszłości. Zapraszam!